فروش انواع سرور hp :سرورهای hp از جمله سرورهایی هستند که در ساخت آنها از جدید ترین تکنولوژی ساخت استفاده شده که دارای بالاترین استاندارد روز دنیا می باشند که سبب شده تا بیشترین رضایت مشتریان را همراه داشته باشد.
سرور hp چیست؟
یک کامپیوتر همیشه روشن که در هر لحظه از زمان درخواست کاربران را دریافت میکند و پس از آن درخواست کاربران را انجام می دهد که دراین سرور تمام کامپیوتر ها تحت فرمان یک سرور عملیات خود را انجام می دهند .

فروش انواع سرور hp

با خرید یک سرور hp تمام نیاز های شما از جهت داشتن یک سیستم امنیتی و نظارتی بر طرف می گردد، سرورها در واقع خدماتی را در اختیار سیستم ها قرار می دهند به گونه ای که سرورها ترکیبی از نرم افزار هاو سخت افزار های گوناگون می باشند که وظیفه ی سرویس دهی به سیستم های تحت نظارت خود را بر عهده دارند ، قطعاتی که می بایست در هر سرور وجود داشته باشد عبارتند از RAM، حافظه جهت ذخیره سازی اطلاعات و پردازنده می باشد که از جمله مهمترین قسمت ها در هر سرور محسوب می گردد.
در صورت اتصال سرورهای hp به سوییچ و روتر، سیستم ها به صورت وب سرور به یکدیگر متصل شده و عملیات سرویس گیری از سرور را انجام می دهند در این صورت می توان تمام وب سایت های گوناگون را مدیریت نمود و هر آنچه اطلاعات گوناگون در اختیار داشته باشید می توانید در درون آن ثبت جستجو و … نمایید .


سرورها در دیتاسنتر همانند یک شبکه محلی عمل می نمایند به گونه ای که هر سرور یک IP دارد و جهت اتصال به ان می تواند از آدرس همان IP استفاده نمود که در اکثریت مواقع از نام دامنه جهت اتصال به ان سیستم استفاده می شود که در این قسمت ما به یک DNS Server نیاز داریم که بتواند IP را به دامنه تغییر دهد .

از جمله مزیت های سرور HP می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

۱) با هر بودجه ای که مد نظر داشته باشید می توانید کانفیگ مورد نظر خود را اعمال نمایید و از جمله علت آن تفاوت در تنوع سخت افزار داخلی سرور های hp می باشد .
۲) از جمله مهمترین مورد در سرورها اطمینان از روشن ماندن سرورها می باشد به گونه ای که در بازه زمانی کوتاه مدت به هیچ وجه سرورها خاموش نمی شود و سرور های hp به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین اطمینان در کارایی آنها وجود دارد .
۳) سرورها می توانند در دیتا سنتر ها نگهداری شوند که تکنولوژی در آنها تطابق بسیار زیادی با دیتاسنترها دارد .
۴) سرورهای hp انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد به گونه ای که با تمام نرم افزار ها و سخت افزار های دیگر می تواند به راحتی کار کند و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای سرورهای hp محسوب می گردد.

بنابراین جهت مراجعه به شرکتهایی که فروش سرور hp را برعهده دارند می بایست به این نکات و مزیت ها بسیار توجه نمایید .
و اما سوال بسیار مهمی که در این قسمت ممکن است ذهن هر خریدار سرور hp را به خود مشغول نماید اینکه پر فروش ترین سرور hp از نظر خریداران کدام سرور می باشد ؟
سرور hp DL380 G 10 از جمله سرورهای بسیار پر فروش محسوب می گردد و از جمله علت پرفروش بودن ان قدرتمند بودن مشخصات فنی ان محسوب می گردد .

انواع سرور hp به دو دسته تقسیم می شود :

۱) سرور hp DL
۲) سرور hp ML

سرورهای سری DL :
همانطور که بیان شد این سری از سرور از جمله پر فروش ترین سرورها محسوب می گردد و این سری درون رک قرار می گیرد ، مزیت های بسیار بزرگی در این سری از سرورها وجود دارد که از جمله علت های آن می توان به قابلیت انعطاف بسیار بالای آن و نیز قابلیت ارتقا در این سری از سرورها اشاره نمود ، این سرورها به صورت افقی در درون رک قرار می گیرند .
از جمله مدل هایی که در این سری از سرورها وجود دارد عبارتند از hpE DL 100, hpE DL 300, hpE DL 500 .
از جمله پر طرفدار ترین سرور hp که در دیتا سنترها از آنها استفاده می شود و تنها یک واحد در رک ها اشغال می کند hp DL 360 G10 می باشد ،این سری از سرورها علاوه بر کم فضا بودن در رک از نظر هزینه ای هم بسیار مقرون به صرفه می باشد .
سرورهای سری ML :
این سری از سروها نیز بسیار منعطف و قابل ارتقا می باشد به گونه ای که با هر نوع سخت افزار و نرم افزاری قابل هماهنگی را دارد و پس از آن نیز به راحتی می تواند با دیگر قطعات سخت افزاری ارتقا یابد و اما چه مکان هایی می توانند از این سری از سرورها استفاده نمایند ؟
شرکت ها و سازمان هایی که دارای شعبات گوناگونی و بسیاری می باشند می توانند از این سری بسیار استفاده نمایند که در این سری نیازی به هیچ گونه رکی نمی باشد ، از جمله مدل های سری ML عبارتند از : hpE ML30 ,hpE ML 350, hpE ML 150 .
از جمله پر فروش ترین مدل از سری ML نیز مدل hp ML 350 G10 می باشد که از جمله علت پر طرفدار بودن آن، مقرون به صرفه بودن و نیز قابلیت رو به رشد بودن آن نیز می باشد که سبب می گردد اطلاعات به راحتی ثبت و پردازش شود که این مدل برای کسب و کارهایی که در فضای کوچک تر هستند بسیار مناسب می باشند .

از جمله ویژگی های سرور hp عبارتند از :

عملکرد در این سرورها بسیار بالا می باشد ،قدرت پردازش در این سرورها بسیار بالا می باشد ،امنیت اطلاعات نیز بسیار مناسب می باشد،سخت افزار و نرم افزارهای بسیار قدرتمندی در این نوع سرورها وجود دارد به گونه ای که به راحتی قابلیت ارتقا در آنها وجود دارد،در سرور hp سرورها همیشه به اینترنت متصل هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱