فاواجم در یک نگاه

شرکت داده پردازان فن آوری اطلاعات و ارتباطات جم با عنوان ” شبکه، امنیت و فناوری اطلاعات” و نام تجاری آشنای فاواجم  توسط تیمی از کارشناسان ارشد سخت افزار، مدیریت اجرائی و بازرگانی و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان و اساتید مجرب ، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت از بدو تاسیس تاکنون، خدمات متنوع و موثری را با توجه به ماموریت و آرمان خود و بر اساس نیاز بازار در حوزه فعالیتهای اصلی ICT و با اخذ رتبه بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای اجرای پروژه های فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف را به جامعه بزرگ ایران (سازمانها، موسسات، شرکت های دولتی و خصوصی) ارائه نموده است.

 

محور حرکت مجموعه پیش روی بر مبنای توجه و استفاده از اندیشه های نوین ، خلاق و مبتکر و نیز بهره گیری شایسته از دانش روز در جهت جلب رضایت مشتریان ، بهبود مستمر کیفیت خدمات و برپایی تخصصی ترین مرکز ارائه راهکارهای امنیت شبکه، اجرای انواع پروژه های تحت شبکه و سیستم های کامپیوتری ، و اینترنت قرار گرفته است. بر مبنای همین تفکر همواره بر آنیم تا در تمام زمینه های مدیریت، مهندسی، کیفیت تولید و خدمات پس از فروش به بهترین شکل ممکن عمل نماییم .دانش فنی و تخصصی، دور اندیشی، استفاده از مرغوبترین محصولات و پشتیبانی کامل پس از فروش واحد خدمات مشتریان فاواجم موجب گردیده تا مدیران شرکت با توجه به تجربه های خود ارائه دهنده خدمات خود به تعداد زیادی از مشتریان، شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی در سطح کشور باشد. اکنون به حول و قوه الهی و با توجه به توانایی های موجود، نیاز مشتریان و پس از سال ها تجربه مدیران خود مجموعه از سرویس ها و خدمات این شرکت دامنه ی وسیعی از فعالیت های مورد نظر خود را در برگرفته است و هر روز در تدبیر توسعه و ارتقاء بیشتر این توانمندی و خدمات می باشد .

 

 این مهم ما را بر آن داشت تا با شروع ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و سرویس دهندگان بزرگ دنیا گام بلندی را در جهت فروش و خدمات پس از فروش خود برداریم و همواره امیدواریم با دیدگاه نوین بازاریابی Revolutionary approach to customer service  الگوی انقلابی سرویس دهی به مشتری و با شعار Customer as a partner  مشتری شریک ماست خدمات متمایزی را به مشتریان ارزشمند خود ارائه نماییم. امید است شما نیز از مشتریان همیشه راضی خدمات و محصولات شرکت فاواجم باشید.