پشتیبانی های شبکه : تمام ارگان ها و سازمان ها و شرکت هایی که از شبکه های کامپیوتری در زمینه انتقال و ذخیره سازی اطلاعات استفاده می نمایند می بایست از یک تیم حرفه ای و کاربلد در زمینه پشتیبانی شبکه موجود در سازمان خود استفاده نمایند در این صورت نگهداری و مراقبت و مدیریت و رفع تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به عهده تیم پشتیبانی شبکه می باشد.

پشتیبانی های شبکه

داشتن یک تیم حرفه ای در امر مدیریت و نگهداری شبکه مسئله بسیار مهمی می باشد زیرا شبکه وظایف مهمی همچون ذخیره و نگهداری اطلاعات مهمی را برعهده دارند بنابراین پس از ایجاد یک شبکه نسبت به انتخاب یک تیم حرفه ای در مورد پشتیبانی شبکه اقدام نمایید و در صورت انتخاب یک تیمی که درک صحیحی از شبکه نداشته باشند خسارت های جبران ناپذیری متوجه سازمان یا شرکت مورد نظر خواهد شد.
فاواجم مفتخر به داشتن چندین تیم حرفه ای در زمینه نگهداری و پشتیبانی شبکه می باشد و با توجه به بروز بودن و تغییر یافته ها در زمینه شبکه هر شرکتی که مسئولیت نگهداری از شبکه را برعهده دارد می بایست دانش تمام تیم خود را بروز نماید تا با تغییر تکنولوژی در این حیطه شاهد پیشرفت روز افزون تیم خود در پشتیبانی شبکه باشد ، در این صورت با ایجاد کوچکترین مشکلی در پشتیبانی شبکه جهت جلوگیری از خسارت های وارده بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد .
استراتژی و هزینه در نگهداری و پشتیبانی شبکه بسیار مهم می باشد به گونه ای که داشتن یک استراتژی قابل قبول نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه های پشتیبانی شبکه به عهده دارد بنابراین دارا بودن یک استراتژی ایمن علاوه بر ایجاد امنیت در نگهداری اطلاعات می تواند آرامش خیال را برای تمام پرسنل و‌مدیران شرکت ها فراهم می نماید .
در چه صورتی می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه فاواجم استفاده نمایید ؟
۱) در صورتی که از ارائه خدمات توسط پشتیبان شبکه فعلی رضایت کافی را ندارید .
۲) از سرعت شبکه خود و ارتباطات بین سیستم های خود رضایت ندارید.
۳) با اینترنت خود مدام به مشکل برخورد می نمایید و اصلا از نحوه ی سرویس دهی انها رضایت ندارید .
۴) مدیریت درون شبکه برای شما بسیار دشوار است و امکان مدیریت اطلاعات خود را بر عهده ندارید.
۵) از امنیت اطلاعات موجود در شبکه اطمینان کافی را ندارید و مدام اطلاعات در حال تغییر حذف و تغییر و ویرایش می شود .
۶) در ارتباط با نرم افزار و سخت افزارهای موجود در شبکه به مشکل برخورد کرده اید و توانایی افزودن سخت افزار جدید در شبکه و یا ایجاد امنیت نرم افزاری در شبکه را ندارید .
۷) سخت افزارهای درون شبکه به مشکل برخورد کرده اند و شما توانایی ایجاد رفع ایراد را ندارید.
۸) امکان ارسال و دریافت ایمیل وجود ندارد .
۹) نیاز به ارتقا شبکه خود با افزودن سیستم و یا سخت افزار جدید دارید .
در صورتیکه در یکی از مشکلات ذکر شده قرار گرفتید می توانید با کارشناسان زبده و حرفه ای فاواجم تماس حاصل نمایید و با عنوان مشکلات خود نسبت به برطرف سازی مشکلات پیش آماده اقدامات لازم را انجام نمایید و پس از آن فاواجم با ارسال تیم حرفه ای در زمینه پشتیبانی شبکه شما را همراهی می نماید .
اهمیت دارا بودن پشتیبانی از شبکه :
در صورتیکه شما هم جز شرکت ها و یا سازمان هایی باشید که به منظور ارتباط میان کارمندان و مشتریان خود از شبکه استفاده کرده اید قطعا از اهمیت این امر مهم در شرکت خود غافل نیستید بنابراین شبکه موجود در شرکت شما می بایست به صورت هفتگی و یا ماهیانه مورد ارزیابی و عیب یابی قرار گیرد و در صورت ایجاد مشکلات در شبکه می تواند خسارات بی شماری را متوجه شرکت نماید.
بنابراین با دارا بودن یک تیم حرفه ای در زمینه نگهداری و پشتیبانی شبکه می توانید به راحتی اطمینان خود را در زمینه نگهداری و امنیت شبکه برای خود فراهم نمایید .
مسئولیت های شرکت ارائه دهنده پشتیبانی شبکه :
۱) تمام مسئولیت های شبکه به صورت تمام و کمال به عهده شرکت پشتیبان شبکه می باشد در واقع تمام مسئولیت های مربوط به سخت افزار و نرم افزارهای موجود در شبکه به عهده پشتیبان شبکه می باشد .
۲) تمام ایرادات و عیب هایی که در کامپیوتر ها و شبکه که حاصل اتصالات نا بجا و نادرست باشد .
۳) نصب نرم افزار های امنیتی و جلوگیری از هک شدن سیستم ها و به روز رسانی آنها .
۴) پیگیری و رفع عیوب نرم افزار ها و سیستم عامل های نصب شده بر روی کامپیوتر ها .
۵) مدیریت اینترنت و پهنای باند و کنترل دسترسی به آنها .
۶) پشتیبان شبکه می بایست خود راهکارهای ایجاد امنیت اطلاعات را به صورت هر چه بیشتر و بهتر ارائه دهد.
۷) ایجاد و مدیریت دسترسی سیستم ها و سخت افزار های جانبی به بخش های مختلف در شبکه .
۸) گرفتن پشتیبان از اطلاعات موجود در شبکه و تحویل آن به کارفرما .
۹) مدیریت تمام زیر ساخت های موجود در شبکه و در صورت لزوم اصلاحات اساسی در آنها .
۱۰) فراهم نمودن گزارشاتی از فعالیت های انجام شده در سیستم ها و مدیریت آنها .
بازدید در شبکه ی تازه راه اندازی شده می بایست به صورت دوره ای و بسیار منظم شکل گیرد و در صورت مشاهده هرگونه عیوب تیم فنی می بایست گزارشات لازم را به کارفرما ارائه دهد و پس از اخذ تاییدیه لازم نسبت به اصلاح آنها اقدام نماید.
تمام مشتریان فاواجم بدون نیاز به تماس حضوری و تلفنی می توانند از مدیریت و نظارت بر سیستم های خود اطمینان حاصل نمایید و لازم به ذکر است که تمام عملیات پشتیبان گیری ها به صورت دوره ای و بدون نظارت کارفرما انجام می پذیرد.
فاواجم با دارا بودن چندین سال سابقه در زمینه نگهداری و پشتیبانی شبکه و تیم حرفه ای در این زمینه مفتخر به کسب بیشترین میزان رضایت مشتریان در این امر می باشد.
یکی از بزرگترین افتخارات فاواجم این است که تمام کارفرمایان فاواجم تنها به بررسی و نظارت مسائل مربوط به خود می پردازند و به هیچ وجه نگرانی در زمینه مدیریت شبکه ندارند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پشتیبانی شبکه با کارشناسان فاواجم تماس حاصل نمایید .