هارد سیگیت اسکای هاوک : با مطالعه تاریخچه دوربین های مدار بسته به آمار و اطلاعات جالب توجهی در مورد آن ها برمی‌خوریم که دسته ای از آن ها در خصوص تاریخچه اولین نوع هر تکنولوژی در مدل های گوناگون است . به عنوان مثال ادعا می شود که بیش از یک قرن پیش و در سال ۱۹۱۳ یک مهندس آلمانی به نام «والتر بروش» نخستین دوربین مداربسته را اختراع کرده است . این روند با دوربین های آنالوگ در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی به منظور نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 تکامل یافته و نهایتاً در سال ۱۹۹۶ نیز شرکت Axis بر اساس استانداردهای HTTP و RTSP اولین دوربین‌ تحت شبکه را روانه بازار کرده است .

چنانچه مورد آخر را سرآغازی برای CCTV های امروزی و پیشرفت روزافزونی که دارند بدانیم، می توانیم ۲۵ سال اخیر را دوره شکوفایی و اوج گرفتن استفاده از این محصولات نامگذاری کنیم .

درباره هارد سیگیت اسکای هاوک

در همین رابطه دوربین هایی معمولاً بزرگ، کاملاً محسوس و قابل شناسایی و دارایی کیفیت‌های به شدت پایین را به یاد می آوریم که بیش از اینکه قابلیت شناسایی و رهگیری افراد حاضر در تصویر را داشته باشند، جنبه دافعه و هشدار دهنده داشتند . این درحالیست که امروزه بواسطه تقویت آن ها به صوت نرم افزاری و سخت افزاری، تصویر ده ها دوربین فول اچ دی توسط نمایشگر واحدی دریافت شده و جزئی‌ترین تغییرات نیز قابل مشاهده می باشد .

اگرچه می توان دلایل فراوانی را برای این پیشرفت قابل ملاحظه برشمرد اما بی تردید قابلیت ضبط تصاویر روی یک هارد دیسک پرظرفیت به جای ضبط روزانه آن ها روی فیلم های ویدئویی یکی از مهمترین دلایل مذکور می باشد .

هارد سیگیت اسکای هاوک ، هارد مخصوص دوربین های امنیتی

در میان محصولاتی که به منظور نگهداری از تصاویر ضبط شده استفاده می شوند می توان نام هایی سرشناس از برندهای مطرح حوزه IT و سخت افزارهای ذخیره ساز را دید اما بی تردید یک نام است که بیش از سایرین می درخشد؛ هارد سیگیت اسکای هاوک !

هارد اسکای هاوک

از مهمترین ویژگی های این هارد نسل هشتمی می توان به امکان اتصال به چندین دوربین و ذخیره تصاویر آن ها، عملکرد مقرون به صرفه و پایداری دائمی سیستم های نظارت تصویری اشاره کرد، به طوری که حتی یک فریم از دید شما دور نخواهد ماند .

به صورت جزئی‌تر می توان گفت که  ظرفیت متنوع این محصولات (۱ تا ۱۶ ترابایتی) ، firmware بهینه شده جهت نظارت تصویری، افزایش ۳۰ درصدی قابلیت اطمینان این درایو ها که موجب کاهش از بین رفتن اطلاعات شده است، پشتیبانی از ۶۴ دوربین و قابلیت بکارگیری در سیستم هایی با بیش از ۸ درایو در کنار عملکرد مطمئن در سیستم های متشکل از چند درایو به کمک پشتیبانی از آرایه درایو ها (RAID) سبب شده است تا مجموعه یا ساختمان هایی که دارای کثرت فضا بوده و نمی خواند نقطه ای از دیدشان پنهان بماند با کمک این محصول بتوانند خیال خود را از بابت فضای مورد نیازشان آسوده کنند .

خرید هارد سیگیت و فروش هارد سیگیت با آخرین دستگاه‌های DVR و NVR موجود در بازار مطابقت کامل داشته، مصرف برق و تولید گرمای کمتری نسبت به همه جایگزینان خود دارند، به دلیل مجهز بودن به سنسور ارتعاشات چرخشی (RV) در سیستم های چند درایوی مورد استفاده قرار گرفته و تحمل بار کاری ۱۸۰TB در سال را داشته که سه برابر سایر هارد درایوهای دسکتاپی می باشد .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱