لیست قیمت هارد سرور hp : در این قسمت از مقالات به بررسی لیست قیمت هارد سرور hp پرداخته می شود و اینکه قیمت هارد سرور hp به چه مواردی بستگی دارد ؟
در ادامه علاوه بر بررسی قیمت هارد سرور hp به بررسی مشخصات کلی آنها نیز پرداخته می شود :

لیست قیمت هارد سرور hp 

۱) هارد سرور hp 1.2tb 12g sas 10k 781518-b21 :
قیمت این مدل حدودا در این بازه زمانی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد .
فرم فاکتور در این مدل ۲.۵ اینچ است ،ظرفیت این هارد ۱.۲ tb می باشد ، سرعت چرخش در این هارد ۱۰۰۰۰rpm می باشد ،نوع محفظه در این هارد hdd میباشد ،فرم فاکتور آن نیز از نوع sff می باشد ،وزن آن نیم کیلو می باشد .
از این مدل از هارد سرور hp می توان به آسانی در یک سرور و یا workstation استفاده نمود ،سرعت خواندن و نوشتن در این نوع هارد بسیار بالا می باشد و جز هاردهایی با کیفیت مطلوب محسوب می گردد و همچنین به واسطه سرعت چرخش بالایی که در دیسک آن وجود دارد سرعت عملکرد بسیار ایده آلی دارد ، این هارد از نوع sas نیز می باشد .
۲) هارد سرور hp 2.4 tb sas 10k 12g 881457-b21 :
قیمت این مدل ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد .
این مدل از هارد سرور یک هارد hdd می باشد که فرم فاکتور ان ۲.۵ اینچی می باشد ، از این هارد به صورت اینترنال استفاده می شود و دارا بودن وزن سبک برای این هارد از جمله ویژگی های مطلوب آن محسوب می گردد ،میزان ظرفیتی که در این هارد وجود دارد برابر با ۲.۴ ترابایت می باشد که با توجه به این حجم قابل قبول می تواند تمام فایل های سرور را به همراه تمام اطلاعات را در خود ذخیره نماید ، داده ها در این مدل از هارد سرور با سرعت ۱۲ گیگابیت می تواند انتقال یابد ، در این مدل از هارد سرور رابط sas وجود دارد که با استفاده از این رابط می تواند به سرور متصل شود ،سرعت چرخش دیسک ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می باشد ، این مدل با سرورهای نسل نهم سازگار می باشد .
۳) هارد سرور hp 900gb 12g sas 15k 870759-b21 :
قیمت این مدل از هارد سرور hp نیز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد .
فرم فاکتور در این مدل ۲.۵ اینچ می باشد ، ظرفیت هارد نیز ۹۰۰gb می باشد ،سرعت چرخش دیسک نیز ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه می باشد که همین امر سبب می شود سرعت انتقال اطلاعات بسیار زیاد باشد ، رابط اتصالی که در این مدل وجود دارد از نوع sas می باشد .
۴) هارد سرور hp 300gb 6g sas 10k 652564-b21 :
قیمت این مدل از هارد سرور hp ۷۰۰ هزار تومان می باشد .
کلمه hdd به معنای دیسک درایو سخت می باشد و مخفف کلمه hard disk drive می باشد ، این حافظه از جمله حافظه های ذخیره سازی جانبی اطلاعات می باشد که این حافظه از جمله حافظه های اصلی در کامپیوتر محسوب می شود ، داده هایی که به هارد دیسک ارسال و یا دریافت می شوند ابتدا توسط دیسک کنترلر تفسیر می شوند ، دیسک کنترلر تفسیر می نماید که داده ی ارسال شده در کدام قسمت هارد می بایست ذخیره شود و یا در صورتیکه دستور خواندن داده ارسال شود داده ای که نیازمند می باشد از دیسک سخت واکشی می شود ، در‌ واقع در زمانیکه دستوری توسط سیستم عامل و یا سخت افزار دیگر صادر می شود دیسک کنترلر عمل تفسیر داده ها را انجام می دهد و پس از آن این دستور به actuator ارسال می شود ، نوع این هارد sas sd می باشد و نوع آن از مدل های هارد درایو می باشد ، ظرفیت این مدل هارد ۳۰۰gb می باشد ، سرعت انتقال داده ها در این مدل ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می باشد .
۵) هارد سرور hp 300gb 6g sas 10k 507127-b21 :
قیمت این مدل از هارد سرور hp ۷۰۰ هزار تومان می باشد .
این مدل از هارد دارای ظرفیت ۳۰۰ گیگ می باشد و رابط اتصال آن نیز از نوع sas می باشد ،سرعت انتقال داده در این مدل ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می باشد .
۶) هارد سرور hp 900gb 6g sas 10k :
قیمت این مدل از هارد سرور hp ۲ میلیون تومان می باشد .
فرم فاکتور در این مدل از هارد سرور hp ۲.۵ اینچ می باشد ،ظرفیت نگهداری اطلاعات در این مدل ۹۰۰ گیگ است و سرعت چرخش دیسک نیز ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می باشد .
۷) هارد سرور hp 1.2 tb 12g sas 10k 872479-b21 :
قیمت این مدل از هارد سرور ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می باشد .
این مدل از هارد سرور hp دارای ظرفیت حافظه ۱.۲ ترابایت می باشد و حجم بسیار مطلوبی را جهت نگهداری اطلاعات دارا می باشد ، رابط موجود جهت انتقال اطلاعات sas می باشد و سرعت انتقال اطلاعات در این مدل ۱۲ گیگابیت بر ثانیه می باشد ،این مدل یک نوع هارد دیسک اینترنال محسوب می گردد ، سرعت چرخش دیسک در این مدل از هارد سرور اچ پی ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه می باشد ، فرم فاکتور در این مدل ۲.۵ اینچ و از نوع sff می باشد .
۸) هارد سرور hp 600 gb 12g sas 15k 759212-b21 :
قیمت این مدل از هارد سرور ۳ میلیون تومان می باشد .
فرم فاکتور در این مدل از هارد سرور hp 2.5 اینچ می باشد ،ظرفیت نگهداری اطلاعات در این مدل ۶۰۰ گیگ می باشد ،سرعت چرخش دیسک نیز ۱۵۰۰۰ دور در دقیقه است ، این مدل از هارد سرور از جمله هارد های پر کاربرد و محبوبی می باشد که توانسته نظر افراد بسیاری را جلب نماید ، این هارد دارای سرعت بسیار مطلوبی جهت خواندن و نوشتن اطلاعات می باشد ، این هارد از انواع sas محسوب می گردد و از آن در انواع سرور ها و workstation ها می توان استفاده نمود ، از جمله ویژگی هایی که این مدل از هارد دارد سرعت جستجو آن می باشد که بسیار اندک می باشد و سرعت آن ۲.۹ میلی ثانیه می باشد که این سرعت از جمله سرعت های بسیار کم در جستجو محسوب می شود .
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در مورد لیست قیمت هارد سرور hp هستید می توانید با کارشناسان و متخصصان فاواجم تماس حاصل نمایید .