فروش کیونپ qnap : در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد فروش کیونپ qnap پرداخته می شود و اینکه چه مواردی را جهت فروش کیونپ qnap می بایست لحاظ نمود :
استوریج کیونپ فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات انبوه :

فروش کیونپ qnap

اطلاعاتی که در حجم و رزولوشن انبوهی وجود داشته باشند می بایست در محلی ذخیره شوند که علاوه بر دسترسی آسان به اطلاعات ذخیره شده بتوان به سرعت و در کمترین زمان ممکن اطلاعات را ذخیره نمود ، به عنوان مثال شرکت ها و سازمان هایی که در زمینه تولید فیلم فعالیت می نمایند دارای تصاویر و فیلم هایی می باشند که دارای حجم عمده و گسترده ای می باشند که جهت نگهداری و ذخیره سازی این اطلاعات می بایست از فضایی استفاده نمایند که علاوه بر فراهم نمودن فضای گسترده و عمده می بایست فضای ذخیره سازی بسیار ایمن و مطمئن باشد ، بنابراین پیشنهاد فاواجم استفاده از استوریج کیونپ می باشد که بسیار بسیار مقرون به صرفه بوده و اینکه تمام اطلاعات موجود می تواند به راحتی در این فضا ذخیره شود و همچنین اطمینان از این فضاها بسیار زیاد می باشد در این صورت می توان به راحتی و با ارامش حجم عمده ای از اطلاعات را ذخیره نمود ، بسیاری از افرادی که دارای مشاغلی مانند تصویر برداری و یا فیلم برداری می باشند می توانند حجم عمده ای از اطلاعات خود را به صورت کاملا مرتب در qnap ها ذخیره می شود .
استوریج کیونپ ها فضای امن و همچنین با سرعتی را در مبادلات اطلاعاتی فراهم می نماید که در این حالت می توان حجم عمده ای از اطلاعات را ذخیره نمود و اطمینان و آرامش بسیاری در ذخیره سازی اطلاعات در استوریج کیونپ وجود دارد ، در استوریج qnap می توان با سرعت فوق العاده ای اطلاعات را ذخیره نمود .
عملکرد استوریج کیونپ :
استوریج های کیونپ دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد ، در این حالت می توان حجم عمده ای از اطلاعات را سازماندهی نمود و همچنین فایل ها با یک رزولوشن فوق العاده عالی می توانند ذخیره شوند و در زمان نیاز به دسترسی آنها می توان با سرعت زیادی به اطلاعات دسترسی نمود ، در این استوریج ها شیار های خاصی نصب میشوند که در این حالت می توان هرگونه داده ای را به راحتی ذخیره نمود ، در این حالت با استفاده از جفت نمودن یک کلید می توان سوئیچینگ مورد نظر را با سرعت عمل و همچنین عملکرد بالا فراهم می نماید ، لازم به ذکر است که راه اندازی استوریج کیونپ ها جهت انتقال فایل ها کاملا آسان خواهد بود ، در این حالت بهره وری در استوریج با استفاده از برنامه های متفاوت می تواند عملکرد سازمان یافته ای را فراهم نماید .
مورد دیگری که در استوریج کیونپ ها فراهم می گردد اینکه فایل های کامپیوتری و شبکه های دیگر می توانند با یکدیگر همگام سازی شوند و در این حالت اطلاعات می توانند جهت اشتراک گذاری در کنار یکدیگر قرار گیرند و در این حالت افراد می توانند از اطلاعات به راحتی استفاده نمایند .
استفاده از استوریج کیونپ ها می توانند اطلاعات در حجم عمده را به راحتی ذخیره نمایند که از جمله مزیت های استفاده از استوریج کیونپ می باشد ، امکان ذخیره سازی اطلاعات در حجم عمده و گسترده و همچنین انواع متنوع فایل در استوریج کیونپ وجود دارد ، در استوریج کیونپ عملکرد حیاتی و فوق العاده ای وجود دارد به گونه ای که می توان حجم عمده ای از اطلاعات را با فراهم نمودن امنیت ذخیره نمود .
در این قسمت به انواع مدل های کیونپ پرداخته می شود :
۱) کیونپ qnap مدل کوچک :
با استفاده از ذخیره ساز qnap مدل کوچک می توان به آسانی اطلاعات را ذخیره نمود ، مدیریت فایل ها و اطلاعات را انجام داد و همچنین می توان اطلاعات را جهت استفاده اشتراکی همگام نمود ، در این مدل از کیونپ می توان اشتراک گذاری اطلاعات را برای تمام سیستم عامل های گوشی های همراه ،ایجاد بستر چند رسانه ای در خانه و همچنین می توان تمام اطلاعات مربوط به خاطرات را در آن ذخیره نمود ، در این حالت می توان به تمام اطلاعات موجود در ذخیره ساز کیونپ مدل کوچک را در هر مکانی ذخیره نمود .
با استفاده از ذخیره ساز کیونپ مدل کوچک می توان Transconing ویدیوهای فول اچ دی را همزمان با پخش و یا قبل از آن فراهم می نماید .
امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی تصاویر موجود در گوشی ها دارای کیفیت های فوق العاده ای می باشد که در نتیجه رزولوشن آنها بسیار افزایش یافته است که جهت نگهداری از تصاویر می بایست از مکان هایی با امنیت فراوان و گستردگی نگهداری استفاده نمود .  
۲) کیونپ qnap مدل متوسط :
مدل متوسط در کیونپ برای مشاغل و کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب می باشد ، در کسب و‌کارهای کوچک و متوسط جهت افزایش بهره وری در اطلاعات ذخیره شده در شبکه ها و همچنین کاربردی و مدیریت ساده ، اشتراک گذاری اطلاعات در شبکه در انواع  سیستم عامل های مختلف از کیونپ qnap مدل متوسط استفاده می شود ، در حالت کلی می توان با استفاده از کیونپ مدل متوسط به موارد ذیل را به راحتی فراهم نمود‌ :
الف ) سطح دسترسی کاربران و همچنین میزان کنترل دسترسی آنها تعیین میگردد و همچنین تعیین میزان دسترسی کاربران به پوشه ها و فایل های ذخیره شده در کیونپ .
ب) ایجاد پوشه های اختصاصی و خانگی برای کاربران به صورت مجزا که می توانند در ذخیره ساز شبکه کیونپ ذخیره گردند .
ج) با استفاده از سرویس دایرکتوری ldap و windows ad میتوان حساب کاربران را مدیریت نمود .
د) اتصال به ذخیره ساز کیونپ و همچنین به ویندوز اکتیو دایرکتوری ، که می توان هویت کاربران را دسترسی به اطلاعات را تعیین نمود .
۳) کیونپ qnap مدل سازمانی :
در این مدل از کیونپ راهکارهای یکپارچه جهت طبقه بندی اطلاعات فراهم می گردد ، همچنین از این مدل از qnap می توان جهت بهینه سازی منابع با میزان حداکثر کارایی استفاده می گردد .
از این کیونپ ها می توان جهت اخذ بکاپ از اطلاعات موجود در سرور و همچنین اشتراک گذاری اطلاعات موجود در سرور نیز استفاده نمود . 
در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد فروش کیونپ qnap می باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان فاواجم تماس حاصل نمایید .