فروش محصولات qnap : با نگاه به سبک زندگی امروزی خود و مقایسه آن با دو دهه قبل، حداقل در حوزه سرگرمی و اینترتیمنت با تغییرات و تحولات فراوانی مواجه می‌شویم که علت و معلول آن استفاده از سخت‌افزارهای دیجیتالی پیشرفته می‌باشد .

امروزه با همه‌گیر شدن و گسترش استفاده از اینترنت، تقویت سرعت و کیفیت آن، به روز شدن ساختار سخت‌افزارهای دیجیتالی و همخوانی آن‌ها با این شبکه جهانی تقریباً هر محصولی که در مجاورت ماست دارای نسخه هوشمند و برپایه شبکه هم می‌باشد که دیر یا زود به دستمان خواهد رسید.

به عنوان مثال یخچالی که در آشپزخانه خانه یا محل کارمان قرار دارد، به عنوان وسیله‌ای که تنها وظیفه سرد نگه داشتن مواد غذایی به منظور عدم تخریبشان را بر عهده دارد، در نمونه‌های جدید خود با اینترنت همسو شده و علاوه بر امکان کنترل آن حتی از سوی دیگر دنیا (مثلاً تغییر دمای فریزر)، در سطحی بالاتر توانایی سفارش محصولاتی مانند شیر، میوه، سبزیجات و دیگر اقلامی که در شرف تمام شدن می‌باشند را به صورت مستقیم از فروشگاه‌های آنلاین دارد .

فروش محصولات qnap

با عنایت به این توضیحات، وقتی می‌بینیم که در به ظاهر بی اهمیت‌ترین امور، نقش داده‌های دیجیتالی و اینترنت تا بدین حد پررنگ شده است، از کاربرد وسیع آن در حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات غافلگیر نمی‌شویم .

وجود هزاران فیلم و سریال، قطعات موسیقی یا موزیک ویدئو‌ها، تصاویر و فیلم‌های شخصی، بازی‌های حجیم کامپیوتری، اسناد و مدارک مکتوب در کنار هر دیتای دیگری که قابل ذخیره شدن در دیسک‌های سخت می‌باشد خبر از نیاز انسان حتی در ابعاد شخصی و کوچک به واسطه‌ای برای ذخیره سازی اطلاعاتش دارد، واسطه‌ای که با فروش کیونپ سوهو ( محصولاتی مناسب کاربران خانگی و تجارت‌هایی با ابعاد کوچک ) به دست آمده و مورد استفاده قرار می‌گیرد .

فروش محصولات qnap

کیونپ مدل کوچک

اگرچه فروش محصولات qnap محدود به فروش محصولات SOHO یا ذخیره‌سازهای کوچک نمی‌شود، اما از آنجایی که این محصول مناسب کاربری‌های خانگی و کسب و کارهای کوچک می‌باشد، از حجم بالای خرید و فروش برخوردار بوده و طرفداران بیشتری دارد، در نتیجه اینکه در مبحث فروش محصولات qnap به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت .

در همین رابطه باید گفت که ذخیره‌سازهای نمایندگی کیونپ قادر به مدیریت و به اشتراک‌گذاری فایل‌هایی با فرمت‌های گوناگون، همگام‌سازی ساده اطلاعات، برقراری ارتباط با انواع سخت‌افزارهای هوشمند دیجیتالی به ویژه تلفن‌های همراه، ایجاد بستری غنی برای ارائه محتوای سرگرم کننده چندرسانه‌ای در خانه، حفظ و حراست از خاطرات خوشی که در قالب صوت و تصویر به ثبت رسیده‌اند و از همه مهمتر ارائه ۷/۲۴ آن‌ها به کاربرانی که از هرکجای دنیا به این سامانه دسترسی دارند هستند .

فروش محصولات qnap

یک کاربرد خاص

چندی پیش زمانی که به پای صحبت‌های یک عکاس حرفه‌ای نشسته بودم، این متخصص گرفتن تصاویر صنعتی در خصوص روند عکسبرداری از هتلی نکاتی را برایم شرح می‌داد . در این رابطه فرد مذکور اذعان می‌کرد که برای گرفتن یک تصویر پانوراما از سالن کنفرانس این مجموعه ملزم به برداشت قریب به ۱۰۰ شات و قرار دادن آن‌ها در کنار یکدیگر بواسطه نرم‌افزارهای ویرایش تصویر بوده است .

اگرچه این گفتگو پیرامون سیستمی که این توانایی انجام چنین رندری را داشته می‌گذشت و همچنین به نکات ظریفی که در عکسبرداری و تدوین آن وجود داشت اشاره می‌شد، اما مطلبی که توجه من را به خودش جلب کرد استفاده از یک رم ۲ ترابایتی، تنها برای این پروژه بود .

پرواضح است که استفاده از یک هارد اکسترنال علاوه بر اینکه به کاهش سرعت انجام این پروژه می‌انجامید با خطرات از دست رفتن اطلاعات مواجه بود، در نتیجه اینکه فروش محصولات qnap و استفاده از ذخیره‌سازهای کوچک این مجموعه راهکاری بود که به ذهنم رسیده و آن را پیشنهاد دادم .

در کاربردهای عمومی‌تر باید به این نکته عنایت داشت که بواسطه پیشرفت نمایشگرها در نشان دادن تصاویر با کیفیت، ضبط تصاویر با دوربین‌های پرقدرت رزولوشن بالا و همچنین امکان دستیابی و ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوهایی پر حجم استفاده از این محصولات در حجم‌های زیاد به امری عادی تبدیل شده و کاربران زیادی نیز به این کار علاقه‌مند می‌باشند .

با توجه به این توضیحات ذخیره‌سازهای Qnap سوهو امکان Transconing ویدئوهای Full HD را قبل و به هنگام پخش برای کاربران خود فراهم می‌کند . فناوری انحصاری ترانسکدینگ کیونپ سبب می‌شود تا برای اموری مانند اشتراک‌گذاری و پخش آنلاین ویدئوها که به پهنای باند زیادی نیاز داریم ، این اطلاعات بدون تغییر در سایز اصلی و با کیفیتی مطلوب و پهنای باند حداقلی پخش شوند .

فروش محصولات qnap

همگام‌سازی و مدیریت آسان اطلاعات در خانه

از روزگاری که مالکیت یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی نیز عجیب به نظر رسیده و فرد دارنده آن به چشم جمع‌آورنده اطلاعاتی بسیار گسترده و عمیق شناخته می‌شد سال‌های زیادی نمی‌گذرد . این در حالیست که امروزه افرادی که به صورت عادی اطلاعاتی بنیادین و ساده از قبیل فایل‌‌های مولتی مدیایی یا گیمینگ را نزد خود نگه می‌دارند حداقل یک یا دو هارد ۱ ترابایتی دارند .

 

این تغییر و تحولات ساده به خوبی نشان می‌دهد که در طی چند سال یک محصول چگونه می‌تواند جای خود را نزد متقاضیان بالقوه‌اش باز کرده و مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد ، اتفاقی که روی دادن آن برای فروش محصولات qnap و ذخیره‌سازهای این مجموعه در آینده‌ای نزدیک دور از ذهن نیست .

از مهمترین مزایای فروش qnap SOHO می توان به شخصی سازی اطلاعات، نگهداری از آن‌ها در بستری امن ، امکان دسترسی کاربران دیگر در صورت صلاحدید شما، دسترسی به آن‌ها از هرکجای دیگری که دارای اینترنت بوده و سرعت بالای خواندن و انتقال اطلاعات اشاره کرد .

فروش محصولات qnap

این محصولات دارای سیستم عامل QTS بوده که قادر به ارائه AirPlay(سلسله پروتکل‌های اختصاصی Apple Inc که اجازه می دهد تا اطلاعات بواسطه ابرداده ها به صورت بی‌سیم بین دستگاه های صوتی و تصویری منتقل شود )، DLNA (استانداردی برای ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های دیجیتال با مصرف خانگی روی بستر شبکه‌های تحت IP) و Chromecast (انتقال داده ها و اطلاعات از موبایل یا تبلت به تلویزیون) می‌باشند. در انتها گفتنیست که می‌توان این سخت افزارهای کاربردی را بواسطه یک کابل HDMI به تلویزیون هم متصل کرد که این کار به ایجاد سینمایی خانگی با هزاران فیلم با کیفیت آماده پخش منجر می‌شود .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱