فروش سرور hp : زمانی که در پی خرید یک سخت افزار کامپیوتری هستیم ، در موارد متعددی پیش می آید که گزینه های پیش پای ما آنچنان کم و محدود می باشند که عملاً حق انتخاب زیادی نداشته و به همین دلیل با امکان بررسی دقیق هریک ، بهترین گزینه را خریداری می کنیم .

این در حالیست که در نقطه مقابل ، گاهی محصول مورد نظر ما آنچنان در تنوع زیادی عرضه می شود که با گذر از خوان انتخاب برند ، تازه وارد مرحله انتخاب نمونه ای مناسب با کانفیگی ایده آل و پاسخگوی سطح نیازهایمان می رسیم که خود دشواری های خاص خود را دارد .

در همین راستا چنانچه محصولی که انتخاب می کنیم کالایی دارای قابلیت هایی ورای نیازهایمان باشد هزینه ای بیش از حد پرداخت کرده ایم و اگر پتانسیل آن به اندازه‌ای نباشد که بتواند اموراتمان را با سرعت و قدرت زیاد پردازش کند ، علاوه بر لطمه ای که به کار می زند پس از چندی هزینه ای دوبرابر برای خرید نمونه ای جایگزین روی دستمان می گذارد . به همین منظور خرید این محصولات به امری تبدیل می شود که بدون حضور یک کارشناس زبده در حوزه مورد نظر امری همراه با ریسک زیاد خواهد بود .

فروش سرور hp

سرورهای کامپیوتری به عنوان سخت‌افزارهایی که توسط مجموعه های گوناگون عرضه می شوند ، یکی از مصادیق توضیحات فوق می باشند . در همین رابطه با فرض اینکه برند انتخابی ما hp باشد ، می بینیم که سرورهای خود این مجموعه دارای آنچنان تنوعی هستند که بررسی اجمالی آن ها نیز ساعت ها طول می کشد ، لذا حضور کارشناسی که بتواند علاوه بر بیان ویژگی ها ، مزایا و معایب هر مدل تناسب آن با نیازهایمان را نیز تائید کند از اهمیت بالایی برخوردارد است .

در همین رابطه مجموعه فاواجم به عنوان سامانه ای متخصص در امر برپایی شبکه و تأمین تجهیزات آن با بهره‌مندی از دانش به روز و تجربه چندین ساله کارشناسان خبره این حوزه قادر است تا پیش از فروش سرور اچ پی مشاوره لازم را به متقاضیان خرید این محصولات داده و بدین ترتیب با پذیرش مسئولیت تطابق این سرورها با نیازهای فعلی مشتریان بالقوه خود ، محصولی با حداکثر بازدهی و حداقل هزینه را به ایشان ارائه دهد .

در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه به مهمترین زیر دسته های فروش سرور hp پرداخته و مختصری از مهمترین اطلاعات هریک را خدمت شما ارائه دهیم ؛ با ما همراه باشید!

ردیف نوع سرور اچ پی توضیحات تصویر محصول
۱

ProLiant DL

این نوع سرورها به عنوان مشهور، رایج و ابتدایی ترین سرورها ، محصولاتی هستند که در رک‌های سروری جای گرفته و بدین ترتیب به حفظ و حراست از اطلاعات می‌پردازند .
۲

ProLiant ML

این نوع سرورها که به مدل های تاور یا برجی شکل هم معروف هستند ، بواسطه عدم نیاز به رک مناسب کسب و کارهای متوسط و کوچک می باشند .

در ادامه گفتنیست که این سامانه هم قادر به فعالیت در چارچوب فضای داخلی شما می باشد و هم امکان سرویس دهی در زیرساخت‌های ابری هیبریدی را دارد .

۳

Edgeline

می دانیم که OT (Operational Technology) و IT (Information Technology ) به ترتیب نقش‌های همسان سازی داده ها میان ماشین آلات و تجهیزات دیجیتالی با یکدیگر و ماشین آلات با کاربر انسانی را بر عهده دارند .

در همین رابطه سرورهای کلاس “لبه” یا “خط مرزی” با ترکیب این دو ساختار در زیر مجموعه های خود، علاوه بر کاربرد فراوان در سازمان هایی دارای ماشین آلات جابجایی ، سنسورهای حرکتی ، محرک های خودکار و … ، امکان بهترین و پیشرفته‌ترین محاسبات را به کاربران خود می‌دهد .

۴

SimliVity

از مهمترین ویژگی های این سامانه همگرا در کلاسبندی های سازمانی می توان به تأثیر مستقیم آن روی پیوستگی، کارایی، بک‌آپ گیری و ری‌استور کردن ماشین‌های مجازی اشاره کرد .
۵

Cloudline

همانطور که از نام این زیرشاخه برمی‌آید این محصولات مناسب دیتاسنترهای ابری با طراحی انعطاف‌پذیر می‌باشند .
۶

Composable Rack

شبیه سازی پردازش ابری در سرورهای محلی از مهمترین ویژگی های این محصولات می باشد . این پلتفرم ابری هیبریدی در مقیاس رک تطابق‌پذیر بوده و دارای طراحی باز و انعطاف پذیری می باشد .
۷

Apollo

می دانیم که HPC (High Performance Computing) به معنی رایانش و محاسبه سریع یکی از نیازهای مجموعه هایی نیازمند داشتن جریان تحلیل داده‌ها و بهینه سازی آن ها هستند .

در همین رابطه سرورهای آپولو به عنوان سامانه‌هایی با داشتن بیشترین تعداد هارد سرور و رم در میان همنوعان خود قادر به انجام چنین محاسباتی در زمان اندک و با کیفیت و دقت زیاد می باشند .

۸

Superdome Flex

ساختار ماژولار و موازی شده این نوع سرورها سبب شده است تا از تعداد زیادی از سخت‌افزارهای کاربردی در یک سرور در حجمی کم بهره مند شویم ؛ در نتیجه پردازش نرم افزارهای پراهمیت ، تحلیل داده ها با سرعتی زیاد ، استفاده در ساختار هوش مصنوعی و پردازش پر شتاب داده ها جز ابتدایی‌ترین خدماتیست که این نوع سرور به کاربر خود می دهد .
۹

Synergy

این نوع سرور که شاید بتوان واژه “هم افزایی” و “همکاری” را هم ارز آن دانست ، محصولی متشکل از چند سرور تیغه ای بوده که امکان فعالیت حتی در شرایط کاری ابری هیبریدی را نیز دارد .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱