فروش انواع سرور اچ پی : در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد فروش سرور اچ پی و انواع سرورهای اچ پی و ویژگی هایی که در زمان فروش سرور اچ پی می بایست آنها را لحاظ نمود پرداخته می شود :

فروش انواع سرور اچ پی

سرور اچ پی از جمله سرورهایی می باشد که متناسب با آخرین تکنولوژی طراحی و تولید گردیده بنابراین شرکت هایی که در زمینه فروش سرور اچ پی فعالیت می نمایند می بایست از جمله شرکت هایی باشند که خدمات پس از فروش را در محصولات خود به نحو کاملا مطلوب بر عهده داشته باشند .
فروش سرور اچ پی :
سرور های اچ پی کامپیوترهایی هستند که همواره از سوی کاربران آماده دریافت درخواست می باشند به گونه ای که سرویس دهی به کاربران می بایست در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه اتلاف وقتی صورت پذیرد ، در شبکه های داخلی می توان از سرورهای اچ پی استفاده نمود و پس از آن می توان تمام کامپیوترهای موجود در شبکه تحت نظر سرور مرکزی تمام عملیات خود را انجام می دهند ، مثال گسترده تر و بزرگتر همین سرورها دقیقا سرورهای اینترنتی می باشند که در کنار هم قرار گرفتن سرورهای اینترنتی سبب می گردد تا شبکه ی گسترده ای تشکیل شود و در نهایت تعداد زیادی از کامپیوتر ها بتوانند از انها سرویس های لازم را دریافت نمایند ، به همین علت می بایست تمام نکات لازم را در زمان فروش سرور اچ پی لحاظ نمایید تا سروری که خریداری می نمایید علاوه بر تامین تمام نیازمندی های موجود در شبکه دارای قیمت متناسبی نیز باشد .
سرورهای اچ پی از کلیه نرم افزارها و سخت افزارهای گوناگونی تشکیل شده که خدمات گسترده ای را در شبکه به عهده دارند ، یک سرور از قطعات مختلفی تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به رم، فضای مناسبی برای ذخیره سازی و پردازنده اشاره نمود و نحوه قرارگیری آن در داخل رک به ظاهر آن بستگی دارد ، سرورهای proliant اچ پی به دو دسته ml , dl تقسیم می شوند .
در کنار سرورهای اج پی می تواند سوئیچ ها و روترها وجود داشته باشند که تمام انها به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت می توانند خدمات مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهند ، با وجود وب سرورها می توان به آسانی وب سایت ها را مدیریت نمود و پس از آن هر وب سایتی که مد نظر دارید را جستجو نمایید و در فضای گسترده اینترنت به هر تعداد اطلاعات و کاربرانی که مد نظر دارید دسترسی نمایید .
سرور هایی که در دیتاسنتر وجود دارند دقیقا مشابه شبکه محلی می باشند ، به سرورها یک ip خاص داده می شوند و در نهایت کاربران با نام دامنه می توانند به دسترسی آسان به سرور را داشته باشند و در نهایت در شبکه ها از dns استفاده می شود که می تواند نام دامنه را به ip تغییر دهد .
فروش سرورهای اچ پی
از جمله تجهیزاتی که در هر شرکتی استفاده از آنها ضروری می باشد سرورها هستند که با استفاده از امکانات مطلوب آنها انجام تمام کارهای موجود در یک شرکت بسیار ساده تر و آسانتر و با اطمینان بیشتر انجام می شود ، فاواجم به تمام دارندگان مشاغل و کسب و کارها که نیازمند سرور ایمن جهت شبکه های خود می باشند سرورهای اچ پی را پیشنهاد می دهد که علاوه بر دارا بودن سادگی می تواند امنیت بیشتر را جهت نگهداری اطلاعات انجام دهد ، در ادامه به بررسی مزایای خرید سرور اچ پی پرداخته می شود :
۱) سرورهای اچ پی دقیقا متناسب با نیاز کاربران و بودجه ای که جهت خریداری ان در نظر گرفته شده قابلیت پیکربندی خواهد داشت .
۲) از سرورهای موجود و تهیه شده می توان تا ۱۰ سال استفاده نمود و هیچ گونه کارایی در آن کم نمی شود .
۳) قیمت های سرورهای اچ پی در مقایسه با سایر سرورهای دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشد .
۴) در سرورهای اچ پی از high work load استفاده می شود به همین علت توان و پردازش کار بسیار زیاد می باشد .
۵) تمام قطعات موجود در سرور به راحتی تعویض می شود و این حتی در زمان روشن بودن سرور نیز امکان پذیر می باشد و در زمان روشن بودن سرور از قابلیت hot plug hot swap استفاده می نماید .
۶) انعطاف پذیری در سرورهای اچ پی بسیار زیاد می باشد به گونه ای که آنها می توانند خود را با تمام نرم افزارها و سخت افزار ها تطبیق نمایند و دارای انعطاف پذیری زیادی می باشند .

مراحل خرید سرور اچ پی :
۱) اولین موضوع که در زمان خرید سرور اچ پی می بایست مشخص شود این است که هدف از راه اندازی آن چیست و در آینده شرکت چه میزان رشدی خواهد داشت و در واقع میزان ارتقا و رشد شرکت مشخص می شود که در نهایت چقدر رشد خواهد کرد و این رشد چه تاثیری در در سرور خواهد گذاشت .
۲) مورد دوم این است که تعداد کارمندان موجود در شبکه چه تعدادی خواهد بود و چه ویژگی هایی در سرور می بایست وجود داشته باشد و همچنین چه نرم افزارهایی در داخل سرور می بایست اجرا شود که تمام این موارد و نیازمندی ها و ویژگی هایی که یک سرور می بایست داشته باشد و در داخل سرور وجود دارد .

در نظر گرفتن تمام موارد گفته شده سبب می گردد تا سروری متناسب با نیازمندی ها خریداری شود که تمام موارد لازم را داشته باشد .
انواع سرورهای اچ پی عبارتند :
۱) سرورهای هیبریدی که برای دورکاری از آن استفاده می شود که آنها با عنوان hpe proliant easy connect مشخص می شوند .
۲) سرورهای کوچک یا micro server که دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند و اندازه آنها برای شرکت های کوچک و با تازه تاسیس مناسب می باشند .
۳) سرور apollo یا xl که این سرور ها در محیط هایی که نیازمند هوش مصنوعی و پردازش داده ها و وب هاستینگ می باشند مناسب بوده و جهت نصب آنها می بایست از رک استفاده نمود .
۴) سرورهای moonshot system که این سرورها در محیط های دیتاسنتر مناسب می باشند .
۵) سرورهای ابری که در محیط های مجازی سازی کاربرد دارد و از جمله آنها می توان به نمونه های synergy 480 , bl660c , dl360 اشاره نمود .

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد فروش سرور اچ پی می باشید می توانید با کارشناسان و متخصصان فاواجم تماس حاصل نمایید .