سرور hp ‏در ایران و تمامی نقاط دنیا به عنوان یکی از  بهترین ارائه دهنده سرور ، بهترین برند سرور جهانی شناسانده شده است وبه همین دلیل ۹۰% خرید جهانی ایران و کشورهای جهان  روی برند اچ پی متمرکز گردیده است.

سرور hp ‏در ایران و تمامی نقاط دنیا

شرکت فاواجم با سالها تجربه در زمینه خرید سرور این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که بتوانید محصولات اچ پی را  مقایسه نموده و بهترین خرید سرور اچ پی در ایران  داشته باشید.شما در وبسایت فاواجم می‌توانید سرورهای اچ پی را با هم مقایسه نموده و در صورت لزوم و نیاز به سوال در آن زمینه خرید سرور با ما تماس حاصل فرمایید.


سرور اچ پی چیست

سرورها در شبکه های کامپیوتری کوچک و یا بزرگ نقش اصلی و محوری را ایفا می کند به نحوی که سرورهای اچ پی بحث اصلی نگهداری داده ها به کار می آید و همچنین مانند سیستم کامپیوتری می باشند که قدرت پردازش   بسیار بالایی هستند.سرور های کامپیوتری به سخت افزار های مختلفی دارند افزار ها توسط شرکت های در بازار کامپیوتر طراحی می شود می‌توان به شرکت  اچ پی و دل اشاره نمود،  حال آنکه ۹۰ درصد بازار قوی جهانی را در سرورهای اچ پی تشکیل داده اند وبیشترین محبوبیت را در بین سرورهای کامپیوتری در ایران و جهان دارا می باشند.
در اینجا لازم می دانیم که به برخی از موارد مهم  در خصوص خرید سرور hp اشاره نماییم:

  • دارای این  ویژگی می باشد که توسط سرور ها می توانیم مانیتورینگ سیستم های کاربران را به راحتی انجام بدهیم.
  • همه ما میدانیم که در  سیستم های کامپیوتری آسیب ها و حملات کامپیوتری اجتناب‌ناپذیر می‌باشد توسط سرور می‌توانیم این آسیب‌ها را شناسایی و حملات را خنثی نمایید.
  • امنیت سیستم های کامپیوتری نیز یکی از مهم ترین مواردی است که در شبکه های کامپیوتری و لزوم حفظ امنیت اطلاعات در این سیستم ها دارای اهمیت بالقوه می باشد ، به این نیاز به طور کامل مرتفع شده است و امنیت برقرار می باشد.
  • یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که سرورهای اچ پی دارند دسترسی از راه دور بدون نیاز به واسطه و به طور مستقیم و سیستم ها می باشد که برای مدیریت نقش مهمی را ایفا می کند و همچنین تمرکز داده ها جلوگیری از خدا از داده ها توسط نرم افزارهای جانبی و غیره از مزایای آن می‌باشد.
  • یکی دیگر از مزایای سیستم های سرور hp که به راحتی قابل  پیکربندی می باشد.
  • یکی از مواردی که ما در کامپیوترهای شخصی خودمان با آن برخورد داشتیم ارتقای سیستم های کامپیوتری می باشد که در سرورهای اچ پی این موضوع به راحتی قابل انجام می باشد و این مورد به طور کامل در کمپانی لحاظ شده است.
  • اگر شما از آن دسته مدیران می باشد که به سیستم های ابری علاقه مند می باشند قابل ذکر است که سیستم های سرور hp  قابلیت ابری شدن را دارند به آسانی و راحتی امکان پذیر خواهد بود.

راهنمایی در خرید سرور اچ پی


سرور های اچ پی مانند سایر سخت افزارها دارای ورژن های متفاوتی می باشد که هر کدام از این ورژن ها نسبت به نسخه قبلی خود به روز رسانی شده و امکانات بیشتری در آن قرار گرفته است ،  گفتن این نکته خالی از لطف نیست بیشترین سروری که مورد استفاده عموم مردم در این سال ها بوده است سه نسخه آخر آن می باشد و بیشتر از همه بر روی نسخه های نهم و دهم دقت فروش به خریداران قرار داده شده است ، زیرا همانطور که شما نیز می دانید‏ انتخاب سخت افزار برای سرور و آپدیت آن و امکاناتی که به کاربران می دهد مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین طبیعی است که نسخه های آخر سرور از نظر سخت افزاری مورد توجه خریداران سرور اچ پی قرار بگیردو در انتخاب خود این را نیز در نظر بگیرند.
مورد دیگری که باید در خرید سرور hp به آن دقت نمایید کاربری هست که برای سرور مورد استفاده شما دارد ، شما باید ببینید که برای یک شرکت نرم افزاری یا یک شرکتی که در امور حسابداری فعال است و زیاد های استفاده شده ندارد بنابراین خیلی مهم است که شما سرور چه کاری را می خواهید چه کاری با آن انجام بدهید؟ نیاز های خود را شناسایی نمایید و با توجه به نیازهای شناسایی شده خود اقدام به خرید نمایید.
سروری که تهیه می کنید برای کار شما مناسب نباشد و بازدهی مناسبی را نداشته باشد، نمی‌توانید از آن بهره لازم را ببرید بنابراین با توجه به نوع ساختاری که مدنظر خود دارید بهتر است آن را تهیه نمایید.
در مورد قطعات سرور نیز این نکته را مد نظر قرار دهید که ما فوکوس را بر روی نسخه های  آخر سخت افزار اچ پی می گذاریم ، علت این است که نسخه های قبلی آن در بازار به سختی یافت می شود. مثلا اگر سرور شما دچار مشکل می‌شود قطعات آن بگردید و آن را پیدا نمی کنید یا به سختی می توانید آن را تهیه نمایید ، پس در نظر داشته باشید که با نسخه های قدیمی ممکن است شما امکانات کمتری دریافت کنید ولی مشکل اساسی آن این است که بعداً شما درگیر قطعات آن خواهید بود.


سرور نو بهتر است یا سرور دست دوم


سوالی که ذهن بسیاری از مدیران مجموعه ها و تیم مدیریتی تصمیم گیرنده برای انتخاب سرور را درگیر می‌نماید،  توجه فرمایید سرور دست دوم ممکن است در ابتدای امر ارزان تر باشد ولی ممکن است تبعات بعدی به دنبال داشته باشد بنابراین بهتر است که در انتخاب سرور کارایی مد نظر خود را به  قرار داده و از انتخاب سروی که بعداً مشکلات بیشتری را برای شما به دنبال خواهد داشت اجتناب ورزید.
بنابراین مجموعه ای  خرید سرور دست دوم می شود که توانایی خرید سرور نو را ندارند، زیرا سرور نو از همه لحاظ با توجه به قطعات برقی بودن سیستم های سرور hp شما اولین مصرف‌کننده می باشید بسیار مناسب تر می باشد اما به هر حال برای مجموعه‌هایی که توان مالی ندارند سیستم های دست دوم استفاده خوبی را خواهد داشت.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱