خرید تجهیزات hp : با نگاه به محیط اطراف خود، تقریباً در ازای هر محصول یا سرویسی که مشاهده می‌کنیم یک یا چند مجموعه سرشناس در ایران و جهان وجود دارند که سرآمد فعالین آن حوزه کاری بوده، معمولاً نوین‌ترین محصولات با سازوکارهای جدید را روانه بازار می‌کنند، از نظر کیفیت امتحان خود را پس داده و نامشان هم‌ارز کالاهای مرغوب و با دوام است .

در همین رابطه برند hp نیز چنانچه سرشناس و قدرتمندترین کمپانی فعال در حوزه IT و شبکه نباشد، بی تردید در میان شاخص‌ترین آن‌ها جای داشته و سال‌هاست که در این کارزار مشغول فروش محصولات متنوعی از چاپگر و لپ تاپ تا سرورهای شبکه است .

در اثبات بزرگی این مجموعه همین بس که زیرساخت‌های hp در اوایل نوامبر سال ۲۰۱۵ بسان گلدانی که دیگر توانایی نگه داشتن گیاه تحت محافظت خود را ندارد ، قادر به رسیدگی همزمان به گستردگی خدمات و محصولات این مجموعه نبوده، در نتیجه پس از خریدن شرکت Aruba Networks و با جدا کردن مجموعه HPE به عنوان واحد تخصصی طراحی و تولید سخت‌افزارهای شبکه اعم از انواع سرور، تجهیزات و ذخیره‌سازها فعالیت‌های خود را تحت دو نام جداگانه ادامه داد .

خرید تجهیزات hp

این تغییرات که به گفته دست‌اندر کاران این مجموعه به منظور کوچک‌سازی و تغییر ساختار ، استقلال در امور مالی و اقتصادی و نوآوری در محصول و خدمات به وقوع پیوسته بود سبب شد تا hp در زمینه عرضه محصولات مذکور جان تازه‌ای گرفته و مجدداً به رقیب قدرتمندی برای Dell،Inspur  ، Lenovo و Huawei  تبدیل شود .

 

با عنایت به اینکه حوزه فعالیت مجموعه فاواجم نیز به عنوان مشاور، طراح، مجری و پشتیبان برپایی شبکه‌های کامپیوتری با HPE همپوشانی بیشتری دارد، در ادامه قصد داریم تا به بررسی خرید تجهیزات hp (خاصه HPE) بپردازیم .

خرید تجهیزات hp

زمانی که از تجهیزات شبکه hp سخن می‌گوییم، منظورمان در حقیقت انواع روتر، سوئیچ، اکسس پوینت، کنترلر و تجهیزات وایرلسیست که توسط این مجموعه یا زیرمجموعه‌های آن نظیر OfficeConnect ، Aruba و FlexNetwork ساخته و روانه بازار می‌شوند .

از مهمترین ویژگی‌های سوئیچ‌های hp می‌توان به تنوع در سرعت، نوع رابط‌های شبکه، قدرت پردازش، تعداد درگاه‌ها و سایر عوامل کمیشان اشاره کرد که سبب می‌شود تا این محصولات برای مجموعه‌های گوناگون با سطح نیاز و بودجه‌های مختلف مناسب باشد .

خرید تجهیزات hp

اکسس پوینت‌ها به عنوان دیگر تجهیزات hp هم که مجدداً با نام‌های Aruba و FlexNetwork روانه بازار می‌شوند، محصولاتی دو بانده و وایرلس بوده که دارای سرعت انتقال داده ها در محدوده ۸۶۷ مگا تا ۵٫۴ گیگاهرتز می‌باشند . در ادامه گفتنیست که سوئیچ‌های «فلکس نتورک» تا سرعتی قریب به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه را پوشش داده و با داشتن پورت‌های پر سرعت Rj45 قابلیت وایرلسی را هم دارد . در ادامه لازم به ذکر است که اچ پی دستی هم بر آتش تولید روترهای قدرتمند داشته که می‌توانند در انواع ADSL2+ ،۳G ،۴G، وای فای و … مورد استفاده قرار گیرند .

همانطور که می‌بینیم این مجموعه با حضور در هر عرصه توانسته است تا قابلیت‌های خود را نشان داده و بخشی از بازار را در اختیار بگیرد . با این حال می‌توان گفت که سرورها و تجهیزات ذخیره سازی آنچنان مهم بوده است که hp تولید آن‌ها را تحت لوای خود ادامه داده است .

  • سرورها

از آنجایی که در مقالات متعددی به بررسی سرورهای اچ پی پرداخته شده است از ذکر مطالب تکرار می‌پرهیزیم؛ با این حال شما می‌توانید در خرید سرور اچ پی ، سرور اچ پی و فروش سرور hp به بررسی این محصولات بپردازید .

خرید تجهیزات hp

  • تجهیزات ذخیره سازی و ابری

شاید هارد دیسک‌های اچ پی در انواع مختلف خود نخستین محصولات ذخیره‌سازی با این شکل و کاربرد بوده‌اند که هریک از ما دیده‌ایم ! با عنایت به تبحر و تجربه‌ای که اچ پی در این کار داشته است، شاید اگر قرار بود تنها به تولید یک محصول بپردازد دقیقاً به ساخت همین اثر و سخت‌افزارهای مشابه آن یعنی ذخیره‌سازهای دیتاسنتری می‌پرداخت  .

خرید تجهیزات hp

از مهمترین ذخیره‌سازهای اچ پی می‌توان به ذخیره سازهای محافظ داده، فایل و آبجکت، مدیریت و اتوماسیون و همچنین ذخیره‌ساز ابری اشاره کرد که در صورت نیاز می‌توانید استعلام قیمت،  موجودی و نحوه کارکرد آن‌ها را از کارشناسان فاواجم بگیرید . با نظر به اینکه امروزه مجموعه اچ پی در حوزه نرم افزارهای مرتبط با این محصولات نظیر نرم افزارهای مدیریت سرور و شبکه، مدیریت شبکه های ابری و مدیریت زیرساخت های شبکه و مخابراتی فعال است می‌توان آن را یکی از مناسبترین گزینه‌ها برای تجهیز یک شبکه کامپیوتری دانست .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱