وارد کننده سرور hp : در دهه های اخیر و دوران معاصر ما، واردات و استفاده از محصولات خارجی در کشور همواره دارای موافقان و مخالفان فراوانی بوده است . در همین ارتباط عده ای واردات بی رویه را عاملی که موجب تضعیف صنایع داخلی می شود می دانند و بدین واسطه معتقدند که این کار مانع از شکوفایی نیروی کار ایرانی می شود .

در مقابل عده ای هم کیفیت محصولات داخلی را پاسخگوی نیازهای خود نمی دانند، معتقدند با بسته شدن درگاه های ورودی به روی کالاهای خارجی، مجموعه های ایرانی با وجود نداشتن رقیب و انحصاری کردن ساخت این محصولات آن ها را در سطح و کیفیتی پایین اما قیمتی بالا عرضه می کنند و بدین ترتیب حق انتخاب را از متقاضیان خرید یک محصول می گیرند .

وارد کننده سرور hp

این در حالیست که مشکلات مذکور به همین جا ختم نمی شود! بسیاری از محصولاتی که باید وارد شوند نمونه داخلی نداشته یا به هیچ عنوان با نمونه خارجی خود قابل مقایسه نیستند، مجموعه خارجی مورد نظر ما در ایران نمایندگی نداشته و بواسطه تحریم ها حتی امکان واردات مستقیم توسط تجّار نیز فراهم نیست و از همه اینها گذشته به دلیل جهش ناگهانی قیمت ارز یا کاهش ارزش ریال در چند سال اخیر، بهای خرید این محصولات نیز بسیار بیشتر از قبل به نظر می رسد .

از آنجایی که نمی توان نمونه داخلی نزدیکی برای محصولی نظیر سرور hp یافت یا از استفاده از آن ها صرف نظر کرد، بدیهیست که یافتن معتبرترین وارد کننده سرور hp در ایران در دستور کار ما قرار بگیرد .

وارد کننده سرور hp

در حال حاضر مجموعه hp یا HPE دارای یک نمایندگی رسمی در ایران نمی باشد، در نتیجه افراد یا مجموعه هایی که تنها به فروش محصولات این برند می پردازند، در حقیقاً واسطه یا واردکنندگانی هستند که با خوش سلیقگی در مسیر مشخصی حرکت کرده و به طور غیر رسمی کار یک نمایندگی را انجام می دهند . هرچند نباید فراموش کرد که بسیاری از همین مجموعه ها نیز دارای خدمات و محصولات مختلفی بوده و مثلاً در حوزه عرضه برخی سخت افزارها یا نرم افزارهای لایسنسی از برندهای دیگر نیز فعالیت دارند .

وارد کننده سرور hp

تفاوت واردات سرور hp با محصولات دیگر

در بسیاری از موارد نظیر فروش کنسول های بازی یا لپ تاپ، یک وارد کننده با واردات تعداد مشخصی از این دستگاه ها ، بدون ترس از عدم به فروش رفتن محصولاتش و اطمینان از تمام شدن آن ها ، بدون ترس از عدم رجیستر شدن و همچنین بدون ترس از خواب سرمایه ای قابل توجه اقدام به خرید این وسایل از واسطه های خارجی می نماید .

این در حالیست که در راستای خرید سرور hp و فروش سرور hp ، اینگونه نیست که تعداد مشخصی از یک محصول وارد شود تا در زمانی مناسب به فروش رود . در چنین شرایطی با عنایت به اینکه نگهداری از این محصولات شرایط ویژه ای را طلبیده، لزوماً ماهیت این دستگاه ها با سفارشات مشتری بعدی همخوان نبوده ، در مقایسه با محصولی مثل لپ تاپ خریداران زیادی نداشته و ممکن است مشتریان قابل توجهی برای این محصولات پیدا نشود، پس سفارشات به صورت پروژه‌ای (با توجه به نیازهای کارفرما) و با تأخیری چند روزه به دست مشتری می رسد .

با وجود همه این شرایط سخت، شرکت های زیادی هم وجود دارند که به کشورهای همسایه یا اروپایی که کسب درآمد برای آن ها مهمتر از پایبندی به تحریم های آمریکاست همکاری کرده و این محصولات را به طور غیر مستقیم وارد ایران می کنند .

در همین رابطه می توان از فاواجم به عنوان یک عرضه یا وارد کننده سرور hp یاد کرد که به جز این محصول در ارائه محصولات برندهای دیگر در این حوزه نیز فعال است .

وارد کننده سرور hp

سرور اچ پی مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم ؟

با گردشی گذرا در فضای مجازی یا مطالعه رزومه مجموعه هایی که در این زمینه فعال هستند، شرکت های فراوانی را می بینیم که داعیه اینکه وارد کننده سرور hp می باشند را دارند !

در همین رابطه توجه به سابقه و سال های فعالیت، مجموعه هایی که پیش از ما با آن ها همکاری داشته اند، تعداد گواهی‌های حسن انجام کاری که به ایشان اعطا شده و سطح کار این مجموعه (امکانات، تعداد پرسنل، توانایی های آنان، تنوع خدمات و … ) می تواند به انتخاب گزینه اصلح منجر شود .

گذشته از این مسائل نحوه پاسخگویی و مشاوره دادن این مجموعه ها نیز می تواند عامل دیگری برای انتخاب گزینه بهتر باشد، بی تردید مجموعه ای که در همان گام اول بازاریابی یعنی جلب اعتماد مشتری و ارائه پاسخی صحیح  مناسب به مراجعین خود باز می ماند، در مراحل بعدی نظیر طراحی، اجرا و پشتیبانی نیز با کم و کاستی هایی کارش را ادامه خواهد داد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .
۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱