فروش ماژول سیسکو : با نگاهی گذرا به وضعیت بازار سخت افزارهای دیجیتالی و الکترونیکی خارجی در کشور شاهد نوعی رکود در خرید و فروش آن ها هستیم که حداقل در دو دهه اخیر بسیار کم سابقه بوده است . افرایش قیمت دلار از یک سو سبب شده است تا قدرت خرید بسیاری از متقاضیان کم شده و بدین ترتیب قادر به ابتیاع محصول مورد نیاز خود نباشند و از سویی دیگر فروشندگانی هم که از ثبات قیمت های فعلی اطمینان خاطر ندارند به فروش دست به عصای این محصولات می پردازند .

این در حالیست که با گذر از خوان نخست و تهیه بودجه مورد نیاز از سوی مشتریان ، دستیابی به محصولی باکیفیت ، اصلی ، دارای ضمانت نامه ، دارای خدمات پس از فروش و منطبق بر نیازهایشان دغدغه های بعدیست که باید به آن ها توجه شود .

پر واضح است که در چنین شرایطی تنها وجود یک عرضه کننده صرف راهگشا نبوده و حضور مجموعه ای که علاوه بر عرضه محصول مورد نظر ما قادر به نصب ، تنظیم ، عیب یابی ، تعمیر یا سرویس این محصول یا سامانه باشد ضروری به نظر می رسد .

 

فروش ماژول سیسکو

ماژول (Module)  در لغت به معنای واحد ، پیمانه یا نمونه بوده و در دنیای IT به همه محصولاتی که می توانند به بدنه بزرگتری متصل شده (منظور از بدنه بزرگتر می تواند یک مادربرد ، رایانه شخصی یا سرور شبکه باشد! ) و کاربرد جدید و مفیدی به پتانسیل‌های آن اضافه کنند گفته می شود .

فروش ماژول سیسکو

ماژول های سیسکو به عنوان یکی از همین محصولات ، جمله سخت افزارهایی هستند که با اتصال به سخت افزار اصلی امکاناتی را بسته به نوع شبکه میزبان به آن اضافه می کنند .

 

سیسکو و بازار ایران

 کمپانی سیسکو به عنوان یکی از سرشناس‌ترین عرضه‌کنندگان ماژول‌های مذکور در دنیا ، مجموعه ای چند ملیتیست که در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات شبکه، سوئیچ cisco ، سخت افزارهای مخابراتی و دیگر محصولات مرتبط با دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند .

می دانیم که بسیاری از تحریم های اقتصادی سبب شده است تا کمپانی های مطرح و سرشناس دنیا فاقد یک نمایندگی رسمی در کشورمان باشند ، به همین دلیل است که تقریباً هیچ مجموعه ای تحت نظارت دقیق ، پیوسته و مستقیم این کمپانی ها دست به فروش محصولاتشان نمی زند ، این در حالیست که شرکت های مذکور از چنین بازاری مستعدی چشم پوشی نکرده و به طرق مختلف و با کمک واسطه هایی تولیدات خود را به ایران وارد می کند .

فروش ماژول سیسکو

 

با توجه به همین رویداد ، فروش ماژول سیسکو نیز به صورت رسمی (به گونه ای که به طور مثال آدرس نمایندگی ایران در وبسایت مجموعه مورد نظر دیده شود ) در ایران وجود ندارد ، اما مجموعه های قدرتمندی وجود دارند که با تکیه بر اعتبار ، تجربه و پشتوانه مالی خود به عنوان مجموعه های فروش این محصولات مشغول به خدمت رسانی به مردم می باشد .

در همین رابطه مجموعه شرکت داده پردازان فن آوری اطلاعات و ارتباطات جم با نام تجاری فاواجم به عنوان یکی از سرشناسترین مراکز فروش محصولات سیسکو ، یکی از مراکزیست که کمافی السابق به عرضه محصولات مذکور پرداخته و بدین ترتیب نیاز متقاضیان فراوانی را حتی در دوره ای که ممکن است کمبود برخی قطعات به چشم بیاید برآورده می سازد .

 

معرفی یک محصول خاص

در میان محصولات مجموعه سیسکو ماژول های فراوانی با کاربردهای مختلف عرضه می شوند که این تنوع به دلیل پاسخگویی به نیازهای افراد بیشتری با سطح کاربری های گوناگون می باشد .

در همین رابطه GLC-LH-SM نیز به عنوان یک SFP  (Small Form-Factor Pluggable که به عنوان محصولات تسریع و تسهیل کننده انتقال اطلاعات قابلیت اتصال به دستگاه هایی مانند روتر و سوییچ های شبکه را دارند ) ، واسطه هایی هستند که با پورت هایی از Uplink فیبرنوری همخوانی داشته و می تواند با پشتیبانی انواع مختلف سوئیچ های سیسکو پهنای باند آن ها را ارتقاء دهد .

از مهمترین ویژگی های این ماژول می توان به تبدیل سیگنال های الکتریکی به پالس های نوری و همخوانی آن با سوئیچ های مختلف اشاره کرد ، این در حالیست که تنوع آن ها سبب می شود تا کاربر با هر میزان سرعت ، بودجه و پورت مورد نظرش هریک را خریداری نموده و پهنای باند خود را تنظیم نماید . وجود تنوع در کانکتورهای این ماژول سبب شده است تا این قطعات در مدل های ۴۵RJ ، LC و SC دیده شوند که مشتری بنا به سطح نیاز خود یکی را برگزیند .

فروش ماژول سیسکو

 

ویژگی های فنی ماژول SFP سیسکو GLC-LH-SM

ویژگی مقدار | شرح ویژگی
نوع فیبر Multi Mode Fiber Optic  یا MMF
پورت انتقال ۱۰۰۰BASE-LX/LH
میانگین طول موج دریافت و ارسال داده ها ۱۳۱۰nm
حداقل و حداکثر طول موج دریافت و ارسال داده ها nm 1260 – 1355nm
حجم هسته  پردازنده ۶۲٫۵ میکرومتر
قدرت ارسال و دریافت ارسال ۳ تا ۹٫۵ dBm – دریافت ۳ تا ۲۰ dBm
پهنای باند کانال ۵۰۰ مگاهرتز
ابعاد ۸٫۵×۱۳٫۴×۵۶٫۵ میلیمتر
وزن ۷۵ گرم

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروش ماژول سیسکو با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱