سرور اچ پی در ایران : شاید اگر دو دهه پیش در خصوص اهمیت سرورها و لزوم برپایی و استفاده از آن ها در مجموعه های گوناگون سخن می‌گفتیم، عده فراوانی آن را سازوکاری مخصوص سازمان های بزرگ دانسته و صرف هزینه برای برپایی آن در مجموعه های کوچک را خرج تراشی می دانستند . این در حالیست که امروز با شناخته شدن کاربرد این سامانه های دیجیتالی، حتی شرکت‌هایی کوچک نیز از آن بهره برده و به تناسب امکانات سرور خود، خدمات متنوعی را از آن می گیرند .

در همین رابطه کمپانی hp (و به طور دقیق‌تر شاخه استقلال یافته HPE) با عنایت به تنوع مشتریان خود و سطح نیاز آن ها، دست به طراحی و تولید مدل های مختلف سرور در دسته های تیغه ای، ایستاده، رک مونت و مینی سرورها زده است که در یادداشت های فروش سرور hp و خرید سرور hp به تفصیل به بررسی آن ها پرداخته ایم .

در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه در خصوص محبوبترین سرور اچ پی در ایران صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید :

 چرا سرورهای hp پرطرفدار هستند ؟

پیش از پاسخ به این سوال توجه به این نکته لازم است که در بازارهایی با عرضه‌کنندگان یا محصولاتی محدود نمی‌توان نظری عمومی و جهان شمول در خصوص میزان محبوبیت یک وسیله داد ، کمااینکه این اظهار نظر در کشورهایی بدون چنین محدودیت هایی نیز کاملاً جامع و بی نقص نمی باشد .

در تکمیل توضیحات فوق باید گفت که در کشوری مثل ایران که برخی کمپانی های مطرح تمایل یا اجازه عرضه محصولاتشان را مثلاً به دلیل تحریم ندارند، نمی توان نمونه های موجود را بهترین های نوع خود در جهان دانست، چرا که شرایط رقابت برای آن ها و رقبایشان عادلانه به وجود نیامده و تنها گزینه های خرید محسوب می شوند؛ پس طبیعیست که پرفروش باشند. به دلیل اینکه این محصولات عمده سخت افزارهای قابل دسترسی می باشند مجبور به انتخاب از میانشان هستیم .

سرور اچ پی در ایران

و اما پاسخ سوال فوق! سرور اچ پی در ایران که از قضا در میان رقبای بین المللی خود نظیر Dell، سیسکو و … نیز یکه‌تازی می کند بواسطه بهینه سازی بسیار سریع و آسان، امکان مانیتورینگ و تنظیمات لحظه ای ، داشتن تناسب با تکنولوژی پردازش ابری، دارای امنیت بالا، امکان بازسازی آسیب های حاصل از حمله و تشخیص آن ، مدیریت از راه دور، داشتن سنسورهای زیاد و رفع ایرادی سریع و ارتقاء پذیری با ظرفیت بالا دارای طرفداران زیادی می باشد .

سرورهای اچ پی دارای سخت افزاری قدرتمند، سیستم iLO کاربر پسند، سطح تکنولوژی پیشرو و دست اول، مقرون بصرفه با توجه به کیفیت خروجی و دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به دیگر برندهای موجود در کشور می باشد .

سرور اچ پی در ایران

 

سرور اچ پی در ایران را از کجا بخریم ؟

زمانی که در خصوص خرید قطعات کامپیوتری صحبت می کنیم، با گذر از فروشگاه های آنلاین، این مراکز خریدی نظیر پایتخت، امام رضا (ع) ، ایران و … هستند که به دلیل داشتن جو رقابتی، تنوع محصولات و گرد آمدن جمعی متخصص پذیرای خریداران فراوانی می باشند . این در حالیست که در خرید محصولی نظیر سرور hp ، بر خلاف ابتیاع محصولی مانند اسپیکر یا کیبورد که به هر سیستمی خورده و بدون محدودیت نیاز افراد و مجموعه های فراوانی را برآورده می کند، انتخاب این محصولات تخصصی بوده و مستلزم داشتن علم و تجربه زیاد در این حوزه می باشد .

در هنگام خرید سرور اچ پی در ایران لازم است تا با امکان سنجی شرایط کاری کارفرما و همچنین بودجه و سطح نیازهای وی یک سرور انتخاب شود، در نتیجه لازم است تا به مجموعه ای که به طور تخصصی در این حوزه فعال بوده و کار با شبکه، راه اندازی و بهینه سازی آن خط مشئ اصلی آن هاست همکاری کرد .

سرور اچ پی در ایران

در همین رابطه مجموعه فاواجم به عنوان نمایندگی برخی از برندهای مطرح دنیا نظیر کیونپ در حوزه ICT مفتخر است تا با عرضه و نصب سامانه های مذکور، گامی مؤثر در راستای بهبود شبکه های مشتریان خود بردارد . شما می توانید برای دریافت مشاوره همینک با ما تماس حاصل نماید .

محبوب ترین سرور اچ پی در ایران

زمانی که به آمار فروشگاه های مختلف به منظور بررسی پر فروش‌ترین سرورهای اچ پی آن ها نگاه می کنیم، گاه با نام های متنوع و غیر یکسانی برمی خوریم که ممکن است به دلیل تعدد این محصولات در انبار فروشنده یا مانور زیادی که روی فروش آن ها داده شده است به این جایگاه رسیده باشند که این به معنای فروش زیادشان در همه جا نیست!

سرور اچ پی در ایران

با این وجود می توان سری HP G9 از خانواده HPE ProLiant را یکی از نمونه هایی دانست که نام آن بیشتر به چشم می خورد . سرور DL380 نسل نه اچ‌پی به عنوان مشتی از این خروار که پیشتر به صورت ویژه در مورد آن صحبت کرده ایم، بنا به میزان فروش خود یکی از محبوب ترینهاست! در طراحی سرور رکمونت DL380 G9 به امکان توسعه کسب و کار و ارتقاء همزمان آن با توجه به نیازهای آتی توجه شده است .

از مهمترین ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به امکان پشتیبانی از چیپست Intel  سری C610 و پردازنده های Intel Xeon E5-2600 v3, v4 ، حافظه‌های هوشمند hp DDR4 ) HPE DDR4 SmartMemory) با سرعت ۲۴۰۰MT/s  که از ظرفیت ۳TB برخوردار هستند، امکان استفاده از ۸ تا ۲۴ هارد SFF، ۴ تا ۱۲ هارد از نوع LFF و NVMe به انضمام درایوهای پشتی مازاد و تجهیزات شبکه‌سازی FlexibleLOM اشاره کرد .

 

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .
۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱