سخن مدیر عامل

عشـق را در جــــــان خود پرورده‌ایم            هفــت گوهــــر ارمغــــــان آورده‌ایم
هفت جام از هفت ساقـی هفت دست              تا رَویم از نو به میــــــدان، مستِ مست

از بدو تأسیس فاواجم در حوزه شبکه، امنیت و فناوری اطلاعات با طرح‌ریزی استراتژی‌های توسعه‌ محور و تهاجمی توانسته‌ایم مسیرهای طولانی را در مدت‌زمانی کوتاه سپری کنیم و با خلق سبد راهکارها، محصولات و خدمات با کیفیت و جامع و نیز تیمی پویا و پایا و همدل، آینده‌ای روشن فراروی چشم مشتریان این وادیِ پراهمیت به‌تصویر کشیم.سلامت سازمانی و صداقت را سرلوحۀ فعالیت‌های شبانه‌روزی خود قرار دادیم تا بتوانیم ارزشمندترین دستاورد خود را که پشتیبانی تکیه‌پذیر و همگامیِ مطمئن برای مشتریان است، محافظت کنیم و گسترش دهیم. ما در فاواجم مشتریان را تنها نمی‌گذاریم و از آغاز تا انجام و حتی پس از به‌ ثمر نشستنِ هر پروژه، گام ‌به‌گام در کنارشان هستیم و یاریگرِ دوشادوش آنان. خشنودی مشتریان ارزشمندترین سرمایۀ ماست و مشتریان، به‌دور از اغراق‌ها و شعارها، شرکای حقیقی و همراهان همیشگیِ موفقیت‌های ما هستند. تلاش کرده‌ایم در کارگروه‌های تخصصی محصول، با شنیدن صدای مشتریان و تشخیص درست نیازهای بازار، مشتری را قطب نمای حرکت خود در حوزه فعالیت خود قرار دهیم.
اکنون، مفتخریم که با بها دادن به کارسپاری، تفویض اختیار و طراحی چارت سازمانیِ افقی و تمرکز بر تصمیم‌گیری‌های غیرمتمرکز، سازمانی چابک بنیان نهاده‌ایم که می‌تواند پا به‌ پای سرعت روزافزون تغییراتِ قرن بیست‌ و یکم و صنعت شتابان نرم‌افزار، حرکت کند و همچنین با فراهم‌آوریِ بستر لازم برای بروز خلاقیت‌ها و مدیریت مقتدر دانش، در صنعت تکنولوژی‌ محور و دانش‌بنیانِ نرم‌افزار، سازمانی پیشرو باشیم. یکی دیگر از مسئولیت‌های حساس ما در فاواجم، درنظرگرفتن زیرساخت فرهنگی مناسب برای خَلق سازمانی چابک و منطبق بر استانداردهای جهانی است. فاواجم همچنان که فعالیت‌های خود را به‌سوی تبدیل‌شدن به سازمانی با استاندارهای جهانی پیش می‌برد، با ارائه خدمات و محصولات نوین و خلاقانه، پیمودن این مسیر را برای مشتریان خود هموار می‌سازد. نتیجه آنکه در سال‌های آینده نیز آگاهانه و جسورانه در مسیر توسعه حرکت خواهیم کرد و داستان کامیابی‌های خویش را از زبان مشتریان وفادارمان فصل‌به‌ فصل خواهیم نگاشت.

حسرت نبرم به خواب آن مرداب           کآرام درون دشت شب خفته ست
دریــایم و نیست باکم از طوفان             دریا همه‌ عمــر خوابش آشفته ست

با پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان و در حالیکه کلیه امور جزئی از طریق ارتباطات و فن آوری اطلاعات صورت می گیرد و در جایی که صحبت از شهرهای بزرگ اینترنتی می شود شرکت فاواجم با هدف گسترش بزرگترین و کارآمدترین تکنولوژی روز دنیا قدم به دنیای ICT نهاد.این شرکت با گذشت زمانی نه چندان زیاد، با انجام تحقیقات وسیع، تلاش بی وقفه متخصصین مجرب و ارتباط با شرکتهای فعال داخل و خارج از کشور، توانست موفق به انجام پروژه های بزرگ ICT کشور گردد اینک فاواجم به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های فعال در زمینه ICT می باشد که این موفقیت رهین عملکرد واحدهای مختلف کاری خود و صرف وقت طولانی بر روی پروژه های گوناگون می باشد.و هم اکنون با کوله باری از تجربه دست در دست یکدیگر داده ایم تا در جهت پیشرفت شرکت فاواجم و دستیابی به آینده ای بهتر گام برداریم.
از بدو تاسیس برای بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در ایران و سرتاسر دنیا پروژه‌های زیادی را به انجام رساندیم که اکثر مشتریان از نتیجه کار راضی و خوشحال بوده‌اند. ما برای پیدا کردن بهترین راه‌حل همیشه بروز هستیم و سعی میکنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی، سریع و کارآمد دغدغه مشتریان مان را کاهش داده تا آنها بر کسب و کار خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

اگر امروز از نام شرکت فاواجم بعنوان نماد اعتماد یاد می کنیم و اگر خلاقیت در ارائه خدمات را مزیت کلیدی خود می‌دانیم به پشتوانه بیش از ۲۵ سال تجربه و پیشتازی در صنعت IT است. یاوری یکتای یگانه و تلاش جمعی مدیران و کارکنان شرکت فاواجم مهمترین پشتوانه ی ما در این راه بوده‌اند. بی شک حفظ رهاوردهای گذشته و همسوئی با تحولات و چالش‌های پیش‌رو نیازمند نگرشی جامع به تمامی عوامل پیش برنده، ارتقاء مستمر کمی و کیفی محصولات، بهره گیری از دانش و فناوری‌های نوین و تلاش مضاعف تمامی همکاران و پرسنل شرکت فاواجم است. امروزه عوامل اصلی موفقیت، داشتن تعهد، اخلاق حرفه ای، تخصص، خلاقیت و احترام به خواسته های مشتریان می باشد و شرکت‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند با دقت و ریزبینی به نظرات و خواسته های مشتریان گوش فرا داده و سپس آن را با دانش و فناوری‌های نوین آمیخته نمایند. از زمان تاسیس شرکت فاواجم  رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان را سرلوحه کاری قرار داده ایم و در تمامی مراحل عرضه بعنوان دوست و مشاور مطمئن همراهشان بوده و انجام وظیفه کرده ایم. اعتقاد بنده به عنوان مدیر عامل فاواجم این است که لازمه رسیدن به کیفیت عالی در ارائه خدمات فنی و مهندسی، داشتن تجربه، توان علمی بالا و از همه مهمتر داشتن اخلاقی نیکو و حس مسئولیت پذیری است. از این رو بنده و همکارانم همواره با روی گشاده پذیرای نظرات و خواسته های مشتریان گرامی هستیم تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل و جامع از خواسته های مشتریان بر پایه دانش و توافق علمی بهترین خدمت را به ایشان ارائه دهیم. لذا در شرکت فاواجم همواره احترام به نظرات و خواسته های مشتریان در کنار توضیحات فنی تیم تخصصی سرلوحه کار خود قرار داده و خرسندیم که همچنان با تلاش و کوشش فراوان کلیه زحمت کشان مجموعه فاواجم توانسته ایم بخشی از نیازهای مشتریان عزیزمان را برآورده سازیم. همواره تلاش ما و کلیه کارکنان این مجموعه در این بوده است تا با درک درست از نیاز مشتری و بررسی دقیق نظرات کارشناسان، خدمات و محصولاتی را ارائه نماییم تا در شأن و منزلت والای صنعت IT این مرز و بوم باشد. بدون شک با اتکا به خداوند متعال و اعتماد مشتریان محترم و گرانقدر و نیز به پشتوانه کادر مجرب و متخصص، تمامی همت و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار نوآوری و شکوفایی در این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.
اگر فکر می‌کنید یکی از همکاران من که با شما در ارتباط است، لایق تشویق یا تذکر است
اگر پیشنهادی برای فاواجم دارید که می‌تواند راهگشای ما باشد
اگر دوست دارید با فاواجم به هرنوعی همکاری داشته باشید
اگر هر خلاقیت یا مطلبی هست که مایلید مستقیماً به من اطلاع دهید و …
و برای ایجاد فضایی برای ارتباط نزدیک‌تر میان من و شما (فارغ از اینکه مشتری فاواجم هستید یا خیر) می توانید با ارسال ایمیل (ghanbari@favajam.com) ما را یاری فرمائید.