تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه : شاید اگر تا همین یک دهه پیش از لزوم وجود شبکه های کامپیوتری در یک مجموعه خصوصی سخن می گفتیم ، عده زیادی از کارمندان و مدیران شرکت های مذکور این عمل را استفاده از سازوکاری غیر ضروری ، هزینه زا ، بلااستفاده و از سر تبرّج دانسته و با وجود دانستن مزایای استفاده از چنین سامانه هایی ، استفاده از آن ها را مخصوص نهاد های رسمی ، ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی غول پیکر یا مؤسساتی با تعداد شعب یا کارمندان زیاد می دانستند .

این در حالیست که امروزه برپایی چنین زیر ساختی در همه شرکت ها ولو با تعداد کارمندان انگشت شمار ضروری به نظر رسیده و همگان به این نتیجه رسیده اند که یکپارچه سازی اطلاعات و تسهیل به جریان افتادن آن ها می تواند به افزایش بازدهی ، کاهش هزینه ها ، دسترسی به منابعی مشترک و بهبود کیفیت کار در شرایطی خاص مانند دورکاری منجر شود .

چرا یک شبکه به پشتیبانی نیاز دارد ؟

یک شبکه دارای لایه کلی نرم افزار ، سخت افزار و زیرساخت های الکترونیکی می باشد که بروز مشکلاتی ولو کوچک در هریک می تواند به ایجاد اختلالی بزرگ در عملکرد شبکه منجر شود .

از بر هم خوردن تنظیم کامپیوترها ، سرورها و تجهیزات تحت شبکه از قبیل ماشین آلات اداری گرفته تا آسیب دیدن کابل ها ، ترانک های شبکه ، رک ، پچ پنل و همچنین سیستم های عامل و نرم افزارهای کلاینت ، جملگی از عوامل تأثیرگذار در عملکرد یک شبکه می باشند که تعمیرشان در گرو نظارت و اقدامات کارشناسانه یک تیم پشتیبان می باشد .

یک کارشناس شبکه چگونه از شبکه ما پشتیبانی می کند ؟

کارشناسان مجموعه ای مانند فاواجم که به صورت تخصصی به راه اندازی و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری مشغولند ، به دلیل تسلطی که به جزء جزء اجزای این سامانه دارند ، به سادگی مشکلات موجود را شناسایی می کنند . اگرچه این عکس العمل برای مواردیست که شبکه ای با مشکل مواجه شده ، سپس کارشناسان ما برای رفع آن گسیل شده اند ؛ اما به طور کلی چنانچه روند نظارت از بدو برپایی شبکه برقرار باشد ، مشکل مذکور پیش از بروز و دردسرسازی پیش بینی شده و رفع می گردد .

به روز رسانی امنیتی شبکه سازمان ، خدمات امنیت شبکه ، بررسی سلامت عملکرد نرم‌ افزارهای شبکه در دوره های مشخص ، آموزش کارکنان به منظور استفاده هرچه بهتر از سامانه جدید ، دریافت بازخورد ایشان و دخالت دادن ماهیت کسب و کار کارفرمایان در برنامه ریزی و چینش سامانه مذکور و نهایتاً تهیه و ارائه گزارش از وضعیت شبکه به مدیران مجموعه از دیگر اقداماتیست که از سوی کارشناسان مجموعه پیش روی در راستا پشتیبانی از شبکه کامپیوتری مشتریان فاواجم اعمال می شود .

همکاری با یک مجموعه متخصص ، افزایش کیفیت – کاهش هزینه ها

با دانستن معایب فقدان یک تیم پشتیبان شبکه در مجموعه و همچنین خدماتی که همین تیم در زمان حضورش ارائه خواهند داد دانستیم که نمی توان شبکه ای کامپیوتری داشته اما مسئولی برای بررسی ایرادات یا رفع مشکلات آن وجود نداشته باشد .

شاید در مجموعه های بزرگی که رسیدگی به سیستم های کامپیوتری ، بخش IT ، حفاظت از اطلاعات ، رسیدگی به تلفن های سنترال ، افزودن کاربر جدید به شبکه و … از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به صورت روزانه نیازمند توانایی های یک متخصص شبکه هستند ، استخدام یک فرد یا تشکیل دپارتمانی همیشگی از این افراد امری منطقی و اصولی باشد ؛ اما در شرکت های کوچکتری که نه از بودجه قابل توجهی برخوردار بوده و نه به چنین خدماتی نیاز دارند ، استخدام وی بمثابه هدر دادن حقوقی ثابت و اشغال فضایی از دفتر به منظور استقرار این فرد می باشد .

در صورتی که مجموعه شما از دسته دوم می باشد ، پیشنهاد می شود که با برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، از خدمات مجموعه متعهدی مانند فاواجم بهره مند شده و به جای تکیه بر دانش و توانایی های محدود یک فرد ، از اطلاعات به روز و منابع وسیع تر یک مجموعه متخصص بهره مند شوید.

تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه

چنانچه در خصوص تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه به دنبال عدد مشخصی هستید از شما دعوت می کنیم که با کارشناسان ما صحبت کرده و قیمت روز خدمات مذکور را دریافت نمایید !

بدیهیست که با نوسانات ارز (با توجه به امکان لزوم تعویض یک قطعه) ، نامشخص بودن متراژ سازه مورد نظر ، تعداد کاربران ، نوع فعالیت صورت پذیرفته در شرکت ، عمر و کیفیت زیرساخت ها ، وضعیت کنونی سامانه و … امکان ارائه قیمتی مشخص وجود ندارد ؛ این در حالیست که با شرح این متغیرها به صورت حضوری یا تلفنی می توان به عدد مشخصی دست یافت .

فاصله شما با تعرفه قرارداد پشتیبانی شبکه و کسب اطلاعاتی کاربردی تنها یک تلفن است ؛ لذا هم اکنون برای آن اقدام کنید !

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت فاواجم تماس حاصل فرمایید .

 ۲۲۸۴۸۰۴۱ ۰۲۱